15.09.2024

Ökumenischer Gottesdienst in Herisau

Ort: Reformierte Kirche Herisau

mit Agape, zum Thema vernetzt-verknüpft-verbunden.

Mit den Chören Peter und Paul und dem Singkreis.

Mit Pfr. Reto Oberholzer, kath. Kirche; Ester Furrer, ref. Kirche; Chris Forster, EMK

Jugendgottesdienst

Ort: katholische Kirche, Herisau

Hesch Di au scho gfroogt, worum mer üs im Gottesdiescht so «stiif» verhalted? Hochdütschi Gebet mitenand murmled und dezue alli uufstönd? Wieso mer immer so still sie mue und worum sGrosi und de Opa so gern id Chile gönd? – Da ninnt üs au Wunder. Mer gönd dere Sach mitenand ufd Spur.

Wenn Du zwüsched 1994 und 2012 gebore bisch, neugierig bisch und gern Pizza essisch, denn freued mer üs uf Di am 15.09.2024 uf di 17:00 i de Chile Herisau. Bis denn 😉 – Simon (de DJ), Patrick (de Schauspieler) und Rebeka (di Froogend)

Ökumenischer Gottesdienst in Waldstatt

Ort: Reformierte Kirche Waldstatt

Birgit Müller, kath. Kirche; Regula Gamp, ref. Kirche; Chris Forster, EMK

mit der Musikgesellschaft Waldstatt

Ökumenischer Gottesdienst in Waldstatt

Ort: Reformierte Kirche Waldstatt

zum Eidg. Dank-, Buss- und Bettags-Gottesdienst mit der Arbeitsgemeinschaft christlicher Kirchen ACK SG/ARAI.

Mit der Musikgesellschaft Waldstatt.

Pfrn. Regula Gamp, ref. Kirche; Birgit Müller, kath. Kirche; Christiane Schubert, Pastoralamt Bistum St.Gallen; Thomas Fiechter, Neuapostolische Kirche St.Gallen; Jörg Niederer, Evang.-methodistische Kirche St.Gallen